چقدر می‌توانید به طور مستقل وظایف خود را انجام دهید؟

2. وقتی با یک مشکل پیچیده روبه‌رو می‌شوید، چطور آن را حل می‌کنید؟

3. چقدر در تصمیم‌گیری‌های روزمره شغلی خود مستقل هستید؟

4. چقدر تمایل دارید که به‌طور مداوم بهبود یافته و مهارت‌های جدید یاد بگیرید؟

5. چقدر می‌توانید وظایف خود را بدون نظارت دقیق انجام دهید؟

6. آیا برای انجام پروژه‌های بزرگ یا پیچیده احساس راحتی می‌کنید؟

7. چقدر راحت می‌توانید مشکلات و بحران‌ها را مدیریت کنید؟

8. چقدر می‌توانید تیم خود را هدایت و راهنمایی کنید؟

9. چقدر می‌توانید زمان خود را به طور مؤثر مدیریت کنید؟

10. چقدر از ریسک کردن و وارد حوزه‌های ناشناخته استقبال می‌کنید؟

11. چقدر برای رسیدن به اهداف شغلی خود، از دیگران مشاوره می‌گیرید؟

12. آیا تمایل دارید که وظایف و مسئولیت‌های بیشتری بپذیرید؟

13. چقدر از کار کردن در تیم‌های بزرگ و متنوع لذت می‌برید؟

14. آیا می‌توانید به راحتی با تغییرات در محیط کار سازگار شوید؟

15. چقدر از خود ابتکار عمل نشان می‌دهید؟

16. چقدر با اهداف بلندمدت خود در حرفه‌تان آشنا هستید؟

17. چقدر می‌توانید به راحتی بازخورد منفی را دریافت و از آن استفاده کنید؟

18. چقدر مسئولیت‌پذیر هستید؟

19. چقدر به بهبود مداوم مهارت‌ها و عملکرد خود اهمیت می‌دهید؟

20. چقدر در مواجهه با فشار و استرس موفق به حفظ عملکرد خود می‌شوید؟

بلوغ کارمندی
مدیر ارشد(Executive)
ارشد(Senior)
حرفه‌ای(Professional)
تازه کار(Junior)